ua en

За ініціативи народного депутата України Анни Романової та при сприянні Чернігіської міської ради викладачами та студентами-волонтерами кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Чернігівського національного технологічного Університету ініційовано проведення масштабного маркетингового дослідження іміджу м. Чернігова.

В древньому місті над зачарованою Десною серед гостей протягом місяця буде проводитись опитування за допомогою анкет, які складені трьома мовами (українською, англійською та російською), та з використанням онлайн версії. В анкеті враховані основні питання, які допоможуть визначити ставлення туристів до нашого міста.

Респонденти, заповнюючи анкету, стають учасниками розіграшу романтичного уїк-енду в м. Чернігів на двох осіб. Підсумки розіграшу будуть оголошені після 20 жовтня 2016 року.

Результати маркетингового дослідження будуть враховані при розробленні стратегії розвитку міста Чернігів.

http://www.gorod.cn.ua/news/foto-i-video/75801-turistiv-opituvatimut-chomu-voni-yidut-do-chernigova-video.html

ОГОЛОШЕННЯ